× WINTER SALE Se erbjudanden här

Problem vid beställningen?

Om du har haft problem med din beställning kan du med fördel prova att följa nedanstående guide innan du kontaktar kundservice, det kommer spara dig väntetid i telefonen. Om du fortfarande har problem med att genomföra din beställning, kontakta vår kundservice här.

Nedan kan du se de mest kända problem som kan uppstå vid en beställning.

  • Vid betalning med Klarna Faktura eller Klarna Account, ska fakturaadress och leveransadress vara identisk med den adress som är registrerad på ditt CPR nummer.
    Det är därför inte möjligt att få ditt paket levererat någon annanstans än till den adress som är registrerad på ditt CPR nummer. Detta för att skydda dig mot bedrägeri med ditt CPR nummer.
  • Vid betalning med kreditkort som stödjer 3D-Secure, ska 3D-Secure vara aktiverat på kreditkortet för din egen säkerhet. Om 3D-Secure inte är aktivt på ditt kreditkort, kommer du att få ett felmeddelande vid betalningen.Om du i denna situation inte kan genomföra beställningen p.g.a. ett kreditkortsfel, ska du i första hand kontakta din bank, för att ta reda på om ditt kreditkort stödjer 3D-Secure. Om ditt kreditkort stödjer 3D-Secure ska du be din bank att aktivera detta direkt. Så fort 3D-Scure är aktiverat på ditt kreditkort kommer du att kunna genomföra betalningen på Army Star.
  • Om ditt kreditkort inte stödjer 3D-Secure, bör du kunna genomföra köpet utan detta. 3D-Secure är endast ett krav för kort som har möjlighet att ha 3D-secure, så om ditt kort inte stödjer 3D-secure kan du genomföra ditt köp utan detta
  • Om kreditkortet inte har täckning kommer kortet att avvisas av vårt betalningssystem. För kreditkort som tillåter övertrassering kommer du dock kunna genomföra köpet.
  • Har du försökt att genomföra din beställning på iPad eller annan surfplatta, kan du med fördel försöka att göra din beställning från en PC eller MAC-dator.
    Vissa kunder har rapporterat om fel från just iPad och vi arbetar för fullt med att lösa detta.
  • Du anger din tillgodokvitto i varukorgen innan betalning. Fungerar inte koden kan det bero på att du har försökt gå till betalning och sedan gått tillbaka till varukorgen, då låses din tillgodokvitto i ca 1 timma. Du kan vänta 1 timma och pröva igen eller kontakta vår kundservice här och få den aktiverad igen.
Om du vill ha hjälp med att genomföra betalningen, kan du vända dig till vår kundservice på +45 88 27 67 87 eller via vår kontaktformulär.